Nebudou mít co žrát
Odpovědět0 0
Oni snad nebudou moci dělat něco jiného? Řidiči se zkrátka budou muset přizpůsobit změnám na trhu práce. Stejně jako se to kvůli technologickému pokroku již mnohokrát stalo v minulosti u jiných profesí a ještě se to stane i u mnoha dalších.
Odpovědět0 0
Ví se jak v Austrálii vyřešili odpovědnost za případné nehody ?
Odpovědět2 0
Co třeba pojišťovna? Když na vaše auto spadne ze střechy domu taška, tak taky většinou neřešíte jestli je odpovědný výrobce, pokrývač, stavební dozor nebo majitel baráku, ale řeší se jenom odškodnění.
Odpovědět0 0
Dobře - kdo půjde k soudu a následně si sednout když autonomní kamion někoho zabije při nehodě ? Když mi spadne z domu taška někomu na hlavu, půjdu pravděpodobně já.
Odpovědět0 0
Podle všeho tam jezdí autonomní vozidla jen po dole, takže by se neměla dostat na normální komunikace. Navíc jsou kontrolována dispečery v centru, takže ti by měli mít zodpovědnost, pokud by se něco pokazilo.
Odpovědět0 0
Z nedávného rozhovoru s jedním kamioňákem vím, že oni nemají odpovědnost jen za okolí, ale i za ten kamion samotný vůči té společnosti, které patří. Takže když pak někdo v noci přijde ke kamionu a hodí mu šutr do okna tak chudák kamioňák pak jezdí rok zadarmo (což se mu právě stalo). Takže ne na všem ušetří, když přejdou na autopiloty.
Mimochodem co se týče článku - několikrát používáte označení "umělá inteligence", ale to je podle mě úplný blábol. Autonomní řízení != umělá inteligence. To slovo spojení se spíš používá ve smyslu komunikace s člověkem a schopností se učit.
Odpovědět0 0
To s tím šutrem do okna je IMHO nesmysl. Jednak pojistka na okna stojí pár set korun (na osobáky, dost pochybuju že to na tirák bude o tolik víc) a jednak výměna okna taky nestojí majlant. A pokud je řidit ochotnej dělat za takových podmínek že to musí platit se svýho, je s prominutím hloupej.
Odpovědět0 0